X

HASHTAGANJE (OZNAČEVANJE) V OBJAVAH

Hashtag ali ključnik (po prostem slovarju žive slovenščine) zelo pogosto zasledimo na družbenih omrežjih v obliki # pred določeno besedo. Deluje tako, da ko na družbenem omrežju Twitter, Facebook, Instagram ali kakem drugem, ki podpira tovrstno označevanje, kliknemo na izbran hashtag lahko vidimo vse objave, ki so opremljene s tem hashtagom.

Hashtag je sestavljen iz dveh angleških besed hash (lestvica) in tag (označevanje) ter je namenjen označevanju ključnih besed. Za označevanje lahko uporabimo katerokoli besedo pred katero damo oznako #, ki omogoča zbiranje podatkov na določeno temo.

 

Hashtag se je prvič pojavil leta 2007 na Twitterju, kot novi način grupiranja sporoči. Leta 2009 je doživel razcvet, ko je Twitter dodal povezavo do vseh hashtagov in omogočil njihovo iskanje. Hashtag se je kasneje razširil tudi na druga družabna omrežja, kot so Facebook, Instagram, Google + itd.

 

Med uporabniki družbenih omrežji se je prijel zato, ker je mogoče z njim omejiti prikazane objave le na tiste, ki jih zanimajo. Tako lahko željene vsebinske sklope združimo na enem mestu. Prednosti hashtaga so:

  • globalno združevanje željenih vsebin,
  • boljše približevanje objav željenemu občinstvu,
  • iskanje zanimivih vsebin,
  • olajšano navezovanje stikov z drugimi uporabniki,
  • lažja promocija storitev, dogodkov, izdelkov, podjetji...